انتخاب رشته و هدایت تحصیلی

مخصوص پایه های هفتم ، هشتم و نهم

انتخاب رشته و هدایت تحصیلی

مخصوص پایه های هفتم ، هشتم و نهم

درباره اینکه دانش آموزان نهم و هشتم و هفتم تصمیم رشته خود را بگیرند

  • ۰
  • ۰

امکانات نرم افزار حسابداری رستورانی حسیب

سرعت ثبت فاکتور

در حسابداری رستوران حسیب نت با چند اشاره می‌توانید سفارش مشتری را ثبت و فاکتور آن را چاپ نمایید؛ به محض تماس تلفنی مشترکین فاکتور فروش برای ایشان ظاهر خواهد شد و سپس با منوی فروش به سرعت سفارش وی را ثبت نمایید! اگر مایل باشید حسیب می‌تواند سفارش ثبت شده را با ارسال یک پیامک به مشتری اعلام نماید! به علاوه پیک موتوری تحویل غذا را تعیین کنید و در پایان وقت کاری وی کل مبالغ فاکتورهای وی را از او دریافت کنید! هیچ چیزی از حساب پیک‌ها و مشتریان از چشمان شما مخفی نخواهد ماند!

با وجود کلیدهای لمسی که قابلیت استفاده برای کاربران راست دست و چپ دست برای آن پیش‌بینی شده است، همچنین ارتباط با سیم و بی سیم با ترازوهای رادین و دیبال، بهره‌مندی از خواندن بارکد تفکیکی و تجمیعی، ثبت برگشت بیعانه با بارکد، ثبت فاکتور با بارکد، ارسال مبلغ به دستگاه‌های پوز بانکی و نمایش الباقی وجه قابل پرداخت به مشتری، می‌توانید با سرعت و دقت بالا آسوده فاکتور ثبت و چاپ نمایید.

 

حسیب نت روستورانی (طلائی)

  • ۹۹/۰۴/۰۷
  • سید حسین سمائی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی